.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون صنایع دستی مازندران :
باید جلوی واردات صنایع‌دستی ماشینی گرفته شود

  شمال نیوز: معاون صنایع دستی اداره کل میراث، فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: مخالف ورود کالای صنایع‌دستی خارجی نیستیم اما باید کالایی را که وارد کشور می‌شود اثر هنرمند باشد تا حس مشترک هنری با هنرمدان دنیا داشته باشیم.

علی ماهفروزی امروز در مراسم بزرگداشت هفته صنایع دستی که با حضور هنرمندان و پیشکسوتان صنایع دستی استان مازندران گفت: جایگاهی که امروز هنرمندان صنایع دستی قرار دارند مورد رضایت هنرمندان و مسئولان نیست و باید به سرعت مسائل ساختاری را حل کرده و به راه کارهایی برای نیل به اهداف که مورد نظر هنرمندان و نظام هست برسیم.

وی افزود: امروز سومین نشست با صنایع دستی در چند ماه اخیر است و تلاش خواهیم کرد که با کمک هم به نقطه مطلوب برسیم.

این مسئول اظهار کرد: در حوزه آموزش و ترویج  در سال جاری آموزش تکمیلی را در دستور کار داریم و برای هنرمندانی که کارت شناسایی دارند برنامه آموزش برای تولید بهتر و صادارت برگزار خواهیم کرد.هنرمندان واقعی این عرصه باید شناسایی شوند تا خدمات مطلوبی به انها ارایه شود.مسئولان شهرستانی حوزه صنایع دستی باید هنرمندان واقعی را شناسایی و به استان معرفی کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های انجمن صنایع دستی مازندران یادآور شد: برای فراگیر شدن این انجمن باید در هر شهرستانی یک انجمن داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم سایت‌ مجازی این حوزه را نیز راه‌اندازی کنیم.

وی تاکید کرد: هنرمندان باید در عرصه فروش نیز حرفه‌ای شوند.

ماهفروزی درباره ورود صنایع دستی به داخل کشور نیز اظهار کرد: مخالف ورود کالای صنایع‌دستی خارجی نیستیم اما باید کالایی را که وارد کشور می‌شود اثر هنرمند باشد تا حس مشترک هنری با هنرمدان دنیا داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید حد و حدود ورود صنایع دستی خارجی مشخص شود و از ورود کالاهای ماشینی که به نام صنایع دستی وارد می‌شوند ممانعت شود.

ماهفروزی گفت: صادارت هدف ما است و ما برای راه‌اندازی صادرات کارگروهی تشکیل دادیم و پیگیر جدی هستیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.